wtorek, 29 marca 2016

Back?

Pewnie sobie myślicie "Znowu? Kolejny post, który doda raz na parę miesięcy i zniknie!". Ale natchniona pięknym słońcem w ostatnich dniach, oraz powrotem lalkowego towarzystwa i ja postanowiłam tutaj wrócić. Jak już pewnie zauważyliście powstała nowa zakładka. I tak sprzedałam Mizuki. Kurzyła się na półeczce, leżała łysa, a mi kompletnie nie chciało się wkładać w nią pieniędzy. I właśnie wtedy, gdy potrzebny był mi nagły dostęp do pieniędzy pomyślałam, że i tak nic z nią nie zrobię, więc wystawiłam ogłoszenie. Przygarnęła ją dobra duszyczka, która niestety nie ma bloga, jednak wierzę, że dobrze się zajmie tą dyniogłową c:
A więc zostałam z Hikari. Przeszła kolejny custom i myślę, że w takim już zostanie. Nie zmieniłam planów odnośnie nowego wiga, ale na razie ten jest ok, więc zbieram na nową lalkę.Mam ambitne plany i mam nadzieję, że jakoś to będzie! Za bardzo przywiązałam się do tego kątka w internecie,by nie napisać tu czegoś, chociażby raz na te parę miesięcy. A kto wie, może niedługo lalkowicze wrócą na całego do lalek i blogów? Szczerze? Fajnie by było, bo trochę tęskni mi się za niektórymi blogerami, no i oczywiście meetami (chociaż u mnie w mieście jest szansa aby jakiś zorganizować!) Nie przedłużając wstawiam parę zdjęć Hikari i lecę do książek (ja chcę jeszcze wolne! T_T).


Taka trochę dziwna poza, ale ciii c:



Ostatnie zdjęcie chyba wyszło najlepiej ^^
I się już żegnam, także do następnego!

4 komentarze:

  1. Widzę, że nasza Agridle została zmotywowana :'D
    Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej ^ ^;;
    A Hikari cudownie wygląda w tych kitkach, bardzo jej pasują♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już z pewnością tak ^^ Dziękuję ♥

      Usuń
  2. cho cho widzę, że wszyscy wracają na "stare śmieci"
    zdjęcia naprawdę fajne, widać poprawę ^^
    fajnie będzie Cię znowu móc czytać xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, ze wracasz ^w^!
    Hikari jest naprawdę urocza, zgadzam się z Aironiś - te kitki to był strzał w dziesiątkę! No i fajne ma ubranie hihi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Czekam na następne posty, mam nadzieję, że będą regularne :D

    OdpowiedzUsuń