piątek, 5 czerwca 2015

Pozytywna dawka energii!


 Cześć!

A więc jak widzicie wzięłam się w garść! Nowy wygląd bloga dodał mi ochoty i chęci do dalszego lalkowania. Po za tym uważam, że teraz jest tak bardziej "po mojemu". Mam nadzieję, że wam także się spodoba c:
Dawno mnie nie było - 4 miesiące to jednak trochę czasu. U moich plastików nic się nie zmieniło (może oprócz tego, że wig Mizuki przybrał postać mopa...). Jeżeli chodzi o Hikari to mam zamiar kupić jej nowego wiga i wysłać na custom, jednak mimo tego zrobiłam jej dziś "sesję", chociaż nie wiem czy można tak nazwać trzy zdjęcia. A Mizuki? Tak jak wspominałam jej wig to jedna wielka katastrofa, dlatego też muszę (!) jej kupić nowego. Warto by też zainwestować w obitsu i chipy... Taaa jest cała lista zakupów, a funduszy brak :c No dobrze, nie przedłużając wstawiam zdjęcia. Może komuś z was się spodobają?





Moim skromnym zdaniem ostatnie zdjęcie wyszło najlepiej. 
Do napisania! ♥

5 komentarzy:

  1. O jejku! Jak tu słodko :3
    Dobrze, że bierzesz się w garść! Tak trzymać!
    Brak funduszy to odwieczny problem lalkowiczów xD Ja też cierpię na tą dolegliwość :')
    Ładne zdjęcia, ilości się nie czepię bo u mnie podobnie xD
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasy brakuje wtedy kiedy najbardziej by się przydała :D Cieszę się, że znów widzę u Ciebie posta i czekam na więcej fotek :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj z powrotem ^^
    Miło widzieć znajomą buźkę, życzę wytrwałości w podjętych krokach co do przemian Hikari C;

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh i ah! Zostaję tu na dłużej ;D
    Ostatnie zdjęcie najlepsze moim zdaniem ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja znam ten brak kasy ;)

    OdpowiedzUsuń